Reklamy v nákupních centrech, upoutávky filmů v multikinech, aktuální nabídky ve fast foodech. Tohle všechno spadá pod digital signage, tedy digitální obrazovky ve veřejných prostorách. V Česku máme jeden startup, který se této problematice věnuje. Je velmi úspěšný, nedávno uzavřel partnerství s Microsoftem.
Displio je platforma pro správu digital signage displejů. Je to užitečný nástroj pro všechny firmy, které chtějí jednoduše spravovat obsah na těchto displejích. Pohodlně online, z jednoho místa a se širokými možnostmi.
Co všechno Displio umí?
Zaregistrujete se, přidáte obsah, který chcete na digitálních displejích zobrazovat, a propojíte Displio s displejem pomocí kódu. V tuto chvíli Displio podporuje displeje s Androidem, připravuje ale podporu dalších, například OS Tizen pro Samsung. Kromě toho jsou schopní zapůjčit HW (Xiaomi TV Stick), pokud si vše chcete vyzkoušet. V rámci tarifu Basic je provoz 1 displeje zdarma, což je ideální na zkoušku.
Pomocí Displio lze na displejích zobrazit fotky, videa, weby, ale i přehrávat zvukové soubory. Zobrazit lze i obsah ze sociálních sítí, informačních zdrojů nebo kalendářů, Displio má widgety pro propojení s aplikacemi třetích stran. Všechno si snadno naplánujete na konkrétní dny a časy, máte plnou kontrolu nad tím, co se kdy zobrazí. Veškerý obsah lze editovat bez pokročilých technických znalostí, Displio je uživatelsky příjemné.
A to jsme teprve na začátku. Displio získalo peníze od andělského investora Dalibora Vaňka, vedoucího vývojového týmu ve firmě Alza. Také uzavřelo partnerství s Microsoftem, který poskytuje cloudové služby.
Kolik to všechno stojí?
Basic předplatné s jedním displejem je zdarma, za Profi variantu platíte 225 Kč měsíčně a za Premium 325 Kč měsíčně. V Premium verzi lze využívat 4K obsah, dostáváte upozornění na vypnutí displeje skrz e-mail a SMS, můžete využívat efekty mezi médii v playlistu a mnoho dalšího. Správa digitálních displejů nemůže být jednodušší!